Kassen

Fyll i feltene nedenfor for å fullføre ditt kjøp!

Allerede registrert? Klikk her for å logge inn

Fakturaadresse
*
*
*
*
*
*
*
*
Leveringsmetode
Fraktpris - Fri frakt over 1500,-
Hente på lager ( Kl: 09-14, Nydalen, Oslo) Dette valget gjelder ikke for smokker, navnlapper, stempel og ID bånd
Betalingsmetode
Rabattkoder
Kommentar
Gjennomgå Bestilling
Produktnavn Antall Delsum
Delsum kr 0,00
herav mva kr 0,00
Sluttsum kr 0,00
  1. Kjøpsbetingelser
    Registrering

    For å handle hos Barnevognskilt sin nettbutikk , kan du velge å registrere deg som kunde og bevare all informasjon om kjøp til senere , eller velge "hurtigkasse" uten å registrere deg. Dette kan gjøres under "Min side" eller underveis når du foretar ditt første kjøp. Registreringen krever en gyldig epost-adresse. Vi leverer til hele verden. Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende i følge loven være 18 år.
    Adresseendring

    Kunden er selv ansvarlig for at riktig adresse, telefonnummer og postnummer er oppgitt i profilen. Adresseendring gjøres på "Min side." Registrert adresse vil være leveringsadresse, men det er mulig å legge inn alternativ adresse på levering om ønskelig. Hentemelding for pakker kommer via SMS , så du er selv ansvarlig for rett telefonnummer på din bestilling. Er telefonnummer ikke rett, kommer pakken i retur til oss og du vil bli belastet med ekstra fraktkostnader.
    Priser

    Alle priser er inkludert merverdiavgift. Alle kostnader knyttet til kjøpet, varer og frakt, vil fremkomme i kjøpsprosessen før man utfører selve betalingen.

    Vi tar forbehold om feil på priser og beholdning. Du vil da bli kontaktet via telefon eller pr mail.
    Betaling
    Kredittkort

    Kjøp i Barnevognskilt sin nettbutikk betales det med kredittkort (Visa eller Mastercard) eller forhåndsbetaling til konto. Din sikkerhet og trygghet er meget viktig for oss, og med samarbeidspartnere som Dibs blir denne sikkerheten ivaretatt. Dibs er en av Nordens ledende tilrettelegger av betalingsløsninger for nettbutikker. Ved et kjøp i Barnevognskilt sin nettbutikk, vil kjøpesummen bli reservert på konto frem til varene er plukket. Først når varene er plukket og sendes, blir kontoen belastet.
    Forhåndsbetaling

    Vi tilbyr også forhåndsbetaling til konto. Varer vil da ikke bli sendt før innbetaling er registrert på vår konto. Dette tar normalt 2 dager. Informasjon om konto for forhåndsbetaling , fremkommer av din ordrebekreftelse du mottar, via mail, rett etter bestilling.
    Ved forsinket betaling vil det bli sendt betalingspåminnelse og/eller inkassovarsel, og lovbestemte gebyrer vil påløpe. Dersom betaling fortsatt uteblir, vil fakturaen bli sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe. Banrevognskilt forbeholder seg retten til i enkelte tilfeller å nekte leveranse og gjennomføre en ny kredittvurdering av bestilleren.
    Rabattkoder

    Rabattkoder kan ikke kombineres med andre tilbud. Man kan kun benytte en rabattkode pr handel. Rabattkoden må legges inn i handlekurven, og kan ikke legges til i etterkant. . Les mer om frakt og levering her.
    Frakt/levering
    Skiltet blir sendt med Posten Norge så fort skiltet er trykket, normalt trykkes skilt mandager og sendes ut påfølgende dag.
    Bestilles kun ikke personlige varer med navn, sender vi ut varer samme dag som bestillingen blir mottatt.
    Vi benytter oss av Posten Norge , samt Mypack fra Tollpost. Ved Mypack vil du motta en hentekode via SMS når varen har ankommet ditt utleveringsted.
    Normalt vil ordren bli plukket i løpet av 24 timer etter at bestillingen er registrert hos oss, og det vil kun ta noen få dager før du har varene. I spesielt travle perioder, offentlige høytidsdager eller ferier, kan det ta noen lengre tid før varene blir plukket.


    Leveransevilkår

    Alle ordre fra Barnevognskilt blir sendt som Mypack fra Tollpost eller med Posten Norge. Normal leveringstid vil være mellom 1 og 4 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Skiltet blir sendt med Posten Norge så fort skiltet er trykket, normalt trykkes skilt mandager og sendes ut påfølgende dag. Ved Mypack vil du motta en hentekode via SMS når varen har ankommet ditt utleveringsted. Normalt vil ordren bli plukket i løpet av 24 timer etter at bestillingen er registrert hos oss, og det vil kun ta noen få dager før du har varene. I spesielt travle perioder, offentlige høytidsdager eller ferier, kan det ta noen lengre tid før varene blir plukket. Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding/SMS. Varer bestilt på nett som ikke blir hentet, eller nektet mottatt vil bli returnert til oss for kundens regning (se mer info under eget punkt nedenfor). Barnevognskilt forbeholder seg retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan evnt. tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling.


    Angrerett

    Angrerettloven gjelder ved alle kjøp forbruker foretar i Barnevognskilt sin nettbutikk. En kopi av angrerettskjema finnes på Barnevognskilt sin forside nederst til venstre, det ligger også ved et angrerett skjema i din ordrebekreftelse. Angreretten er 14 dager, for varer over 299kr. Varer vi har laget med trykk til ditt barn kan ikke byttes, her faller angreretten bort. I denne perioden kan du uten forpliktelser sende tilbake varene du har mottatt, legg likevel merke til følgende utdrag fra angrerettloven: Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 6, punkt e). Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skylder uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukeren side (jf. Angrerettloven § 12, punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd).Ved bruk av angrerett, kan ikke varene være brukt, samt at original emballasje og merkelapper som hang-tags kan ikke være fjernet fra produktet.
    Uavhentede pakker

    Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du blir belastet et gebyr på kr. 199,-, for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken.Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angretten.
    Bytting

    Dersom du ønsker å bytte mottatt vare , kontakt oss via post@barnevognskilt.no . Skriv tydelig hva du ønsker å bytte til, slik at vi får sendt deg riktig vare tilbake. Du vil i etterkant av byttet få tilsendt en faktura fra oss pålydende beløpet. Dersom du ber om kvittering hos Posten når du sender den, kan du følge pakken gjennom sporingsnummeret. Hvis du ønsker å returnere en vare til Barnevognskilt og bytte til en dyrere vare, vil du få en faktura på mellomlegget, samt at du blir fakturert kr. 89,- for porto . Ved bytting til et produkt med lavere pris, settes det resterende beløpet med fratrekk for porto på kr. 89,- inn på kontonummeret til det kortet som ble brukt. Har du betalt med forhåndsbetaling vil du få tilbakebetalt utestående beløp med fratrekk for portokostnad. Det er viktig at byttet avklares med oss på mail , slik at vi kan bekrefte at ønsket produkt, farge eller størrelse er tilgjengelig på lager. Ved bytte, kan ikke varene være brukt, samt at original emballasje og merkelapper som hang-tags kan ikke være fjernet fra produktet.

    Barnevognskilt sitt lager i Nydalen, Oslo, vil også kunne bytte varer . Adresse finnes på "kontakt oss" siden her.
    Heving av kjøp

    Om du velger å heve kjøpet i sin helhet blir hele beløpet eksl. frakt/gebyr refundert. Dette forutsetter at du har handlet med kort og at varene er kommet tilbake til oss. Har du handlet på faktura og velger å heve hele kjøpet, så kan du se bort i fra tilsendte faktura, foruten frakt. Har du handlet med forhåndsbetaling, tilbakefører vi beløpet til benyttett konto eksl frakt. Dette forutsetter at du har sendt varene inn til oss.
    Reklamasjon

    Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt kan produktet sendes kostnadsfritt inn til Barnevognskilt etter at dette er avklart pr mail eller telefon ( tlf 995 90 999) . Det vil ikke bli tilbakebetalt porto om det sendes inn for egen regning. Husk å merke forsendelsen tydelig med hvem den er fra, og hvilket ordrenummer det gjelder. Nytt eller tilsvarende produkt vil bli sendt så fort vi har mottatt produktet som er defekt. .
    Returadresse

    Produktene som skal i retur sendes til følgende adresse:

    Barnevognskilt
    Fernanda Nissensgate 3
    0484 Oslo
    Norge

    Husk å merke forsendelsen med navn og ordrenummer.
    Copyright

    Innhold på Barnevognskilt sine nettsider er Barnevognskilt sin eiendom. Dette innholdet er beskyttet etter opphavsrett, markedsførings- og varemerkelovgivning. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder beskrivelser av produktene, bilder/grafikk, design og layout, og annet innhold på sidene ikke kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten at dette er tillatt etter lovgivning eller etter samtykke fra Barnevognskilt. Barnevognskilt vil fakture ved mislighold av dette punkt dersom tekster, bilder og annet som er beskyttet av opphavsretten blir misligholdt.
    Force Majeure

    Med force majeure menes ekstraordinære hendelser som er utenfor partenes kontroll. Eksempler på dette er naturkatastrofer, flom, krig, opprør, streik osv. Denne klausulen løser Barnevognskilt fra ansvaret for forpliktelser som Barnevognskilt ikke er i stand til å gjennomføre grunnet hendelser utenfor Barnevognskilt sin kontroll.




    Norsk lov
    All personlig informasjon og betalingstransaksjoner er sikret i hht gjeldene norske lover.